jamen jag GLÖMMER!

bloggen alltså...

Kom på nu att det kanske var läge att titta till den ;)

Sitter inte så mkt vid datan, glor nätet via telefonen, eller...ja fejjan då...
Det typ räcker så..

Men nu så är jag vid "stooora" datan =)


Köket är målat....
Ljuslila o en vägg är mörkare lila (den du snoppis) listerna till köket o limas rum är målade o dit satta.

Tanknar på färgen till vardagsrummet har börjat växa fram...men det måste vänta...

En vägg är ju svart i hallen dårå...de andra väntar på att bli vita,...taket också...o ytterdörren... o trappen ner...o det taket.... o spaljen vill bli svart, o grinden....o räcket ner för trappen..... well well :) det kommer :D

Nu i veckan ska de komma och borra för bergvärme...är det sagt iaf...nån gång kommer dom väl iaf :)

Om två veckor har vi kräftskiva! Love It!!!!

Om tre veckor röjjer vi på tomten igen, både lör sön...det kommer en maskin så det ska jåämnas till mer o grusas runt husgrunden... det ska (??!!) läggas vit sten utanför gruset runt husgrunden.....
Läggas provisoriska plattor o byggas en trapp av pallar så länge...
Alla häckar ska klippas...*pjuhhhhh*
Förhoppningen (från mig ;) är även att det ska börjas rivas i källaren, få ner väggar o bort med golv....

Det rullar på...fast jag kan tycka att det händer alldeles för lite...................................

Rastlös.com

Men det blir nog bra...

Det jag saknar nu är en riktigt rolig jävla fest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Visst kräftskiva men jag vill komma iväg jag...i goda vänners sällskap såklart!!! Men annars BARA jag...från den här familjen alltså ;)
Okej, det går utmärkt med en fest som Danne också är med på men för guds skull....Jag vill hitta på nått KKKKKKKKKKUUUUUUUUUUUUULLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!


Det var bara det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0