Snart 1år sen ;)

26 augusti skrev jag sist...
Kanske är läge nu då??!! ;)
Fast jag sitter med dannes mini data så jag måste ju säga att det inte är vidare bekvämt...men men...

Det hinner hända mkt på ett år...

I höstats hade jag ett vikariat som jag trivdes med, det fick jag behålla till slutet av januari...
Då blev jag hastigt och lustigt förflyttad till en ny plats.
Det var en omställning utan dess like kan jag säga... men jag har härdat ut, och fått det att fungera,fungera väldigt bra t o m!
DOCK, har både jag o Liam varit mkt sjuka under våren :s
magsjukor, halsfluss, feberomgångar, hosta etc etc etc... vabbar även nu ons, tors fre för att liam har/haft feber...
Livet som småbarnsförälder...
Danne blev av med jobbet i nov, KB gick i konkurs.....
Blev några konstiga månader...men 1 april rullade han igång igen då hans plastfar köpt en bil till. Ett 7-4 jobb skulle det vara men hej o hå vad han jobar o sliter =) men det är bra, pengar är viktigt o man får göra det bästa av tiden han är ledig!
Det absolut bästa med mitt jobb är att jag jobbar 08.30 - 14.30 raka veckor! Att vara ledig helgerna är värt sjukt mkt!!!!!!!!
Jag har även gått in på månadslön, jag är inte tillsvidareanställd men endock månadslön! Det känns mkt bra!!

Men störst av allt är ändå att vi köpt ett HUS!!!!!!
Det gick väldigt fort!!
Från det att jag av en händelse gick in på hemnet, hittade ett intressant hus till det att vi satt o skrev papper gick det drygt 2 veckor!!!
Då var det besök hos banker som sket, nordea kan ta sig i arslet o våran nya bästa vän heter handelsbanken!!! :D
Så nu bor vi i ett mindre kaos, det beror mest på att jag inte städat ;) men det ska packas packas o åter packas!
För om exakt 2 veckor har vi nyckeln till huset i våra händer!!!!!!GALET!!!!
Det är även grymt kul att min bästaste bästa CWF ska med sin familj flytta in i vår fyra!!!

Jag kände att det skulle va jäkligt kul att dokumentera allt (??!!) som händer med kåken, det är ju liksom roligt att ha o läsa under senare år...

Sen blir det kanske en del annat ;) som tex att en av mina finaste vänner är gravid igen o en urgo liten kille ska få bli storebror :D:D:D:D

Så nu hoppas jag att jag orkar skriva...för jag tycker ju att det är kul, faktiskt ;)

Ni får pusha mig lite ;)

Välkomna tillbaka!

Puss hejE

Kommentarer
Postat av: Karin

JIPPI!!! Fortsätt skriva =) Undrar just vem den där vännen kan vara ;) Puss älskade vän!!

2010-06-17 @ 23:03:16
Postat av: Emma

Som vi har väntat på den dagen, VG! :) Hoppas få följa renoveringen här på bloggen, sånt ger rolig läsning tycker jag. Mycket bilder, lovar du det? ;)



Spännande med fler ungar, oavsett om det är Karin som ska ha eller ngåon annan. ;)

2010-06-18 @ 09:08:18
URL: http://irrelevant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0