Perspektiv

Kalla mig gammal....eller iaf låter det gammalt
Men det känns som att jag blivit äldre, blivit vuxen.......
Mer insiktsfull..
Många erfarenheter rikare som gör att jag ser på mitt liv ur ett annat perspektiv.....



HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!

Det ovanför stämmer nog, till viss del...
Tills min barnsliga tjurighet tar över igen......
Då är jag ingeting av de första meningarna

Knäppaste är att oftast när jag slår igång dom där sidorna hos mig själv är när jag upptäcker att andra människor inte vuxit ett smack.... inte i mina ögon iaf..
Jag vet, jag rör ihop det här nu...

Men summa summarum är ju att jag är P E R F E K T!

Nått annat kan det ju inte vara, mig är det ju aldrig fel på....


Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0