Klippa gräset

Johorå, det gjorde hon minsann idag, den däringa Vg :) fick sig en smula färg på axlar o sådär...

Fast dagen på jobbet kunde varit bättre..... men av andra anledningar än vad det har varit....

Carro kom med sina bejbs (?!) näe, huliganer menar jag (Dennsi fick hänga med där på huliganhörnet;) så gick vi o hämta Liam o knata bort till Willys o köpte glass o festis :) Poppis? Oh Yes!

Sen lekte dom här hemma...ja förutom när dom var osams då :P

Sen bidde det pizza för hela högen, nice!

Min huligan är badad o liger i sin säng....sover han? Ehh N Ä E....men jag hoppas han somnar snart för när CWF kommit hit o även så Svana så piper jag iväg o handlar till midsommar under tiden...
När Danne kommer hem är det ingen som vet men han ska oxxo kapa frillen!!

Oerhört mätt är jag oxxo *uwäck*....

Näe...men det var väl det då!

Tjong i medaljongen!

Puss hejE

Kommentarer
Postat av: Carro

Du o ja, kompis.. Du o ja<3

2010-06-26 @ 23:01:58
URL: http://milfens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0