Ännu en lördag =)

Jaa, jag har slagit igång tvn...fyran är på...undrar vad dom ska lyckas tjata om ända till halv tre när det börjar...hmm...

Fick erbjudande om att följa med ner på sörping på marknaden o käka frukost... men då hade Liam precis börjat äta sin macka plus att sambon sover...

Men nu typ ångrar jag mig en smula...det är ju inget kul o gå ner själv sen...
Men det vore ju roligast ifall sömntutan (som kom inramlandes vid 4 imorse) följde med....troligtheten för att det ska hända är väl lika med noll dårå...

Jamen jag kan ju alltid packa!!!!

Men.... det ÄR ju fint väder....

Åhh vad jag måste skrpa mig!
Hela lägenheten är ett stort j*a kaos!!!


Jaja, om en stund då.....

Börja med att vika tvätt iaf då....I G E N!

Puss hejE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0