Nu är det bra.... NOT!

Trodde ju dårå att Liam var "frisk" imorse...verkade inte ha nån feber o var på bra humör!
Det var han även igårkväll, glad o pigg o hade ingen feber under natten vad jag kunde känna...dessutom sov han gott hela natten...

Ringde min mor o meddelade att vi kommer o solar ett tag innan jag sticker igen...
2 min senare blev liam gnällig, och var varm igen :( fick ipren och efter nån kvart blev han super ledsen o sa ajajajajajaja o tog sig för öronen...

Barar ringa vårdcentralen...fick en tid HALV TRE!!!

Tack för den du!

Men men,..

så nu sitter jag här i soffan o gör INGENTING...

Liam sover visserligen nu....skönt för honom...men min motivation är som bortblåst :/
När han är vaken vill han bara sitta i min famn o att jag ska hålla om honom med båda armarna...det är viktigt tydligen...

Och så fråter han o säger "ajajaja mamma jäppa!"..

Det gör ont i mammahjärtat kan jag lova eftersom det inte finns mkt jag kan göra för honom....

Men nu ska jag väl försöka hitta nått intressant på dumburken (höhöhö kul skämt) o hoppas tdhelvetet kan flyga fram nu!!!!!!!!!!

Puss hejE

Kommentarer
Postat av: Liten Kicki

Asså det där med öron e inte kul. Vi ska på kontroll snart med Dexter han hade ju öroninflammation för tre månader sen. Inte kul...



2010-07-02 @ 17:35:50
URL: http://litenkicki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0