Limegrönt & svart

Det är färgerna i Liams rum nu =)
Dock ska jag behålla garderobsdörrarna, element o dörr med dörrkarm vita... ska även inköpas vita lister att sätta kring fönstret....

Nu ligger Danne på knä inne hos Liam o lägger golv....han svär inte så jag troooor att det går ganska bra :D

Själv har jag lagat mat, himlans god spaghetti o köttfärssås bidde det...


Kanske skulle försöka mig på att byta gångjärn på grinden till trappen och även sätta fast ett skjutreglage så inte lilleman kan trilla ner....

That´s all for now folks...

Puss hejE

Kommentarer
Postat av: Emma

När får man komma förbi o hälsa på då? :P ska bara baka lite först ;)

2010-07-18 @ 21:14:40
URL: http://irrelevant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0