För mkt att stå i??? Äsch då! :)

Fast tiden har varit lite knapp....sen har jag inte dykt på datan så fort jag haft tid över heller....

I fredags kom grävmaskinen.... Svana körde hit den...

Vi grillade med honom o Olivia o sen blev det en sväng till Lillsjön :)

Så lördagen återkom dom, Erik kom han oxxo....fast först kollade svan på bil i linköping...well well ovidkommande...

Iallafall,dom grävde det...o grävde ...o grävde....sen föll en stooooor sten.... o vattenledning var A V!

Tumult stavas det...men efter besök av brandgubbe, granne, sanny, jourhavande, svärfar..... o lite så

Så blev vattnet avstängt o det som hunnit FORSA ut rann undan...*pjuhh*

Åh! Jag hade ju finbesök mitt uppe i allt!!
Carro och Kicki ko ju!!!! Som synd var så hände ju allt med vattnet just då så jag var en SMULA uppjagad och frånvarande....men jag fick ju se er iaf o se att ni lever och mår bra!!!=)


Tilläggas ska väl att Liam sov hos min moster, och det var inte helt fel, för det hade varit liiite mkt att hålla koll på om han också sprungit runt här...


Jahopp, mera grillning på kvällen såklart :)

På sön morgonen/fm grävde Danne det sista på baksidan av huset o sen nere vid de gamla trädgårdslandet....

Så ja, det är mest bara lera här hemma....o nån yttertrappa har vi inte....öppnar jag dörren är det väl cirkus en tre meter ner till boten.... det är lovely är det...men det är bara att härda ut i några veckor nu....det måste göras o det blir bra när det är klart!

Joråsåatte...

Igår var Danne typ ledig....
nästan hela dagen iaf!=)


Ikväll blir det speedway!

Liam har tjatat sen vi var där i tisdags "åka titta alla motocyklana!" tjat tjat tja! Sen undrar han om Ludde ska vara där?? Så han blir nog lycklig ikväll när vi väl kommer iväg OCH Ludde är där!!:)

Jag har för övrigt löjligt ont i ryggen idag :( Vaknade med en molande värk i ryggslutet som vägrar ge mig sig.... kan typ inte böjja mig o skit...så jag får se till att sitta bekvämt ikväll...hmmm.....
Ägg mackor ska vi ha med oss :)


O nu är Nils Karlsson Pyssling slut här hemma....

Men har ni sett vilken dålig skådis "Bertil" är eller????? Herregud! =)
Jaja

Nu kommer smabon strax oxxo...

HÖrs!!

Puss hejE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0