Lunch tajm!=)

Nöjd med det stundande betyget i engelskan iaf!
Har varit o shoppat lunch så nu ska här strax ätas....missade frukosten idag (igen)...har en tendens att vara så på ons mornar... Men imorn käkar jag ju frulle på jobbet o Liam på dagis så det är skönt!

Jobb idag då liksom, börjar lite senare...
Alla dom små lymmlarna ska på personalfest så det är jag o järngänget med vikarier då =D har en svag aning om att det kan bli RIKTIGT KUL! Sen har jag en hel del måsten som jag måste fixa men annars tror jag det kan bli rätt mysigt! Träligt med alla denna blåst bara =s men det får väl bli bilen till affären liksom...

Jag mitt rötägg skulle ju passa på att handla lite mer inför imorn när jag ändå handlade till lunchen...
Glömde min älskade mjölk...
Dessutom glömde jag köpa kvällsmat tills imorn när vi har familje kväll med våran avdelning på dagis!! TYPISKT!
Så nu får det väl bli en sväng dit imorn igen....hmm hmmm....jaja, ska bara köpa typ korv korbröd som vi kan smaska i oss, jag o carro delar för det är ju inte så att vi, familj var för sig, trycker i oss ett paket var...näe, inte direkt...

Igår var ju motivationen på typ NOLL....men när jag hämtat Liam stack vi ner till ringarum, först till Karin o Albin i väntan på att mina pöron skulle komma hem =) i vanlig ordning blev det lite längre än väntat men vad gör väl det när det är så skönt ute!!! Sen hem till mor o far o servera pannkakor till sonen (jag fick mat av mammsen) lämna av staketet o busa ute ett tag...
Kom hem typ halv åtta kanske med en trött men igånghållande lillskit som inte tyckte han skulle sova BARA för att han skulle upp tidigt imorse! Skitunge! Han somnade nog efter nio tror jag vilket bidrog till att jag snällt fick lyfta honom ur sängen imorse för att han överhuvudtaget skulle vakna! Min mysis!
Jag var oxxo äckeltrött! Carro o Dennis (lilla mysisen) kom vid typ åtta och hem knallade dom inte förrän strax efter 01:00 nångång =) alltid najs och det var behövligt med en stor dos nu innan dom drar till götet ALLDELES för länge liksom *pik pik*=D men det vet hon ju redan, krokodiltårar liksom =)
Så kvällen igår gick väldans fort..
Men trög som jag är var jag ju TVUNGEN att läsa ett kapitel eller två innan jag skulle sova så vid typ kvart i två kolla jag klockan sista gången men sen gick det undan in i dvalan! Så fem timmar sov jag inatt...
**risk att jag somnar i soffan på jobbet ikväll...ehhh Ja**

Nähäpp, lunch som sagt o ringa bejb o höra om han kanske försov sig imorse =)

puss hejE

Ps. ingen huvudvärk idag ännu, får inte glömma ta med piller ifall att det attackerar senare idag igen.....

Kommentarer
Postat av: Carro

Hahaha! Nått begangnat eller?? Hahhahaha! ASKUL Nått nytt e d la i så fall liksom;) Måste bara hitta nått lånat o nått blått me. E d nått mer eller e d dom 3 grejerna? :S Jaja.. Vi tar d då;p Gick d bra o jobba imorse då då? Själv blir d soff ligg o mysa en stund innan vikning av tvätt ska ske. Me va du på willys förresten? Pussisar!

2009-05-28 @ 10:00:46
URL: http://milfens.blogg.se/
Postat av: Carro

LÄGE för en flum blogg TACK!!!!!!! :D

2009-05-28 @ 20:53:42
URL: http://milfens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0