I väntans tider...

Det måste typ vara det tråkigaste i världen att vänta....klockjäveln rör sig ta mig tusan inte...tröttheten blir överväldigande....fantasin tryter....hungrig börjar bli men jag ska...ja just det, vänta lite med matlagningen....hej o hå...
Idag väntar vi på Karin...alena bara hon liksom...så hon kommer så fort stefan kommit hem från jobbet, hon skulle visst bara förbi optikern o shoppa nått åt sin gubbe.,...men sen är hon "min" hela kvällen =D

Ringde das vårdcentral imorse, åkte dit typ direkt o hämtade speciella påsar som man sätter fast som små barn kissar i....det ni, det var ju en historia för sig innan jag väl fått dit den =D haha, men gick gjorde det och kiss på rör fick jag! Så sen var Liam på dagis mellan 10 o 2 o sen åkte vi o lämnade provet....fick prata med en doktor oxxo, varför vet jag inte riktigt egentligen.... men det är ju skönt när som är noggranna....

Imorgon är det kryddparty hos Carro S, jag o Liam ska in o hämta min mor vid 4, innan det ska jag förhoppningsvis äntligen införskaffat nya gummistövlar åt lillsork...sen ska jag o mor handla, varefter pappa kommer in senare med Oliver, sen är dom barnvakt tills Danne eller jag kommer hem....Sen har vi Oliver hela helgen igen dårå....hoppas han inte piper dom här nätterna...vet inte riktigt vad han styr med....Me han känner sig nog inte riktigt hemma här ännu.....

Nu är det typ bara 50min lvar tills Karin "borde" vara här....vi kan ju alltid hoppas för då kan jag börja med maten om typ en halvtimme....

MÅSTE skriva klart recensionen oxxo...Gaaaaahhhhh, jag har inte ens börjat o den ska helst vara inne imorgon bitti...hehe.....Men det räcker nog om jag kan maila/visa den imorn....Det känns lite svårt faktiskt....plus att jag skulle vilja behålla mitt betyg....hmmm hmmm hmmm....jaja, det rer sig alltid!!

Nu ska jag joina min son framför PlayhouseDisney...*Liams bästa*...Vgs mindre bästa...hmm....;)

Imorn kommer min stora älskling HEM!!

Puss hejE

Kommentarer
Postat av: Emma

Oj, vad är det med Liam..? :( Hoppas inte det är nåt allvarligt?

Förresten så kan jag träffas nästan när som helst, o den veckan där i juni som du föreslog kan jag alla dagar utom fredagen. :)

2009-05-20 @ 18:55:41
URL: http://irrelevant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0