Det är "mycket" nu =)

Idag kommer min babe hem....I love!
Imorn blir det lite städ o sådär och Danne skulle nog iväg en sväng med stora brum brum bilen. Sen lite senare kommer Johan, Sofia och Erika in så ska vi ner gå ner på sörping och käka. Sen blir det väl hem hit igen o kanske spela lite kort och dricka typ en cider eller två =) Så tar dom bussen hem senare på kvällen....himlans trevligt ska det bli!
Söndagen är välla lite osäker egentligen...är ju som bekant Mors Dag...hinner nog träffa min mamma en sväng iaf...kanske...jag ska ju ha Oliver i helgen och han ska tillbaka till dom på sön så kanske då....
Antagligen åker Danne på sön....=(...själv ska jag till stallet då vi har termins avslutning och 25års jubileum! Så då är det fullt ös där nere...ev måste jag ha med mig lillskit eftersom typ alla är upptagna med mammabesök o Danne nog åker....men det får man väl se hur det blir...

Nästa vecka är det avslutning på mån, dagis är stängt så Liam får följa med mig till kyrkan...Ohhhyesss...hmm....det löser sig säkert =) tis är det jobb som gäller och super snälla Karin erbjöd sig att hämta Liam på dagis o ha honom tills jag slutar....det tycker jag är himla himla snällt! Sen vet jag inte riktigt...vet att det är lite mer under veckan men jag minns inte nu....typ =)

Sen på lör är det barnfria som gäller och grillning hos Karin o Stefan....uppvärmning för midsommar kan man väl kalla det =D Slaggar över hos dom o sen är det hämta Liam o åka till Linköping för att fira 3åring som gäller!
Antagligen kan det bli en bug run sväng på på lör....det är lite beroende på kan man väl säga....
Men det känns som att kommande veckor kommer bli kul iaf!!!=)


*ett orosmoln hopar sig o jag gillar det INTE...bäst o hålla sig lugn o hoppas att allt löser sig till det bästa...annars blir det lite krisigt kan man väl lugnt påstå....*

Well Well...

Puss hejE

Kommentarer
Postat av: Zandra

Våran barnvakt till bugrun fick akut hoppa av så vi får ta med oss ungarna om jag ska med annars blir jag hemma med dom. Hoppas bara det är bra väder så man kan va ute o sola lite :-P Är långledig då iaf så... Bra att du vet va ni gör iaf ;-) Kan man inte säga om mig. Det enda jag vet inför imorgon är att jag inte fick "boka" nått tills kvällen...hatar o inte veta nått :-P Vi kanske kan ha Liam på söndag beroende på tider o så o va vi skulle göra på lördagskvällen?!

Puss!

2009-05-29 @ 12:46:19
Postat av: Gunila

Ville bara säga "grattis på namnsdagen"

2009-05-30 @ 10:11:21
URL: http://www.nogg.se/gunila

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0