Watermelon

Jag har precis gluffsat i mig 4 stora bitar...det var MYCKET gott!!! Väldans massa vatten i men det är bara smaskigt! =)
Det måste ju bara vara nyttigt! Tänkte först ta en macka som jag smälte ost på...men jag tog vattenmelon ist...duktigt va??!!

*jag måste tvätta håret*

Ikväll har jag varit världens bästa flickvän!!
Tidigare ikväll bestämde Danne o jag att han/vi inte kunde åka till "klockrike" på lör på fest....vi måste liksom packa! Han ville inte riktigt inse det och sen blev han så himla himla besviken....
Så då får jag så sjukt dåligt samvete *skit* så jag ringde min mamma...hon världens bästa ni vet...min pappa är oxxo världsbäst, dom finns alltid där och ställer alltid upp!!!... o efter lite pyssel fram o tillbaka så bestämdes det att Liam ska till dom på lör...redan lör morgon antagligen så vi kan packa packa packa packa!! För att sen åka till linköping (jag nykter o kör=( ) o så packa det sista på sön....mina krav till Danne var/är att det inte blir nån j*a data varken fre eller lör o att han knallar upp senast 09:00 på sön morgon o packar det sista innan Liam kommer hem runt tolv! Har vi inte hunnit tillräckligt mkt på lör vid typ fem sex sådär så det blir det ingen fest...för packningen måste få komma före!!!!!!! Så nu är han nöjd må ni tro! Och jag vet att han kommer packa när han har ett mål om man säger...en morot eller va man ska kalla det....så det blir bra.

Och snart kommer  Danne hem!! Om max en timme är han hemma...enligt honom borde han komma om ca en halvtimme men jag räknar alltid om lite så jag satsar på 45min ja =)
Skönt med nattsällskap iaf!!

*när Danne kommer ska jag tvätta håret*

Har skjutit på min hårtvätt hela dan o nu kan jag lika gärna vänta tills Danne är hemma så slipper jag stressa...blir alltid så stressad när Liam sover...vill inte att han ska vakna o ligga o gråta o jag inte hör honom....mitt värsta liksom =)


Emma: glöm inte mejla ditt nummer nu ;D

Natti Natti

Puss hejE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0