Sällskap inatt =)

Ja min babe kom hem o sov =) det är mys på hög nivå!!
Inte blev det sämre för att han var på "jagvillmenkanintesovasåjagjävlasmedveronicasåintehonhellerkansova" humör =)
Blev ingen data igår....hade fullt upp hela dagen o när jag jag väl hade tid, ja, då var datan uptagen...men det gjorde inte så  mkt, jag sysselsatte mig ändå. Besök hos Maria bla...alltid trevligt!

Sen pratade jag om något spännande med en person imorse....men jag avslöjar inte vad =D *smajl*

Dagis ville att jag skulle lämna Liam strax före 9  idag för dom skulle visst ha teater där nere som dom ville att han skulle vara med på, så självklart fixade vi till det!
För övrigt är han inte det minsta ledsen när jag lämnar honom längre!
Han blev ju helt panikslagen första dan efter sportlovet o han hade varit sjuk o allt...det höll i sig en vecka ungefär. Men i onsdags när jag lämnade honom var han sitt gamla vanliga solstrålande jag igen =D o det verkar hålla i sig!
Det måste ju bero på att han blev lämnad samtidigt som Alvin, eller hur Carro??!!=)=)=)

Nu har visst min data lektion börjat...ska få reda på hur provet gick igår...hua...aja, godkänd är jag iaf =)

puss hejE

Kommentarer
Postat av: Zandra

tack för kommentaren! Satt o skratta åt den, eller med den ska jag väl säga ;-) Upp till bevis att sexet skulle va bättre typ :-P Hahaha Men tack iaf! Det är nog svårast nu i början, o sen den här lediga veckan....den tar kål på mig!! nått bra kan han väl ändå göra under tiden han är ledig istället för o sitta i telefon/framför datan/på toa/framför tv'n? Gaaahh....går det bra med packning o sånt? blev det fint i lägenheten när ni tapetserat? Puss okram

2009-03-08 @ 20:14:18
Postat av: Carro

LÄTT att d va Alvins förtjänst;p Haha! Hörs ikväll för nu MÅSTE ja dra:D

2009-03-10 @ 14:24:33
URL: http://milfens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0