Min Liam

Är världens goaste unge!!!
Allt han gör är bara underbart och jag älskar att bara studera honom!
Som idag tex....vi var i gusum en snabbis o lämna av en grejj, varav Liam för övrigt blev jätte arg/ledsen när han kände igen sig o inte fick gå ut, men det va ju ingen hemma liksom...
Sen åkte vi vidare till mina päron o fick våfflor på våffeldagen o allt =) var ute i sköna solen o lekte oxxo med både Liam o Oliver! Mys!

Men fram mot sex haket blev jag sviin trött...så mamma tog Liam i knäet inne på deras typ kontor o där satt han, o plockade med pennor...fram o tillbaka på olika vis. Jag la mig o somnade till på en soffa i typ 20min o han satt där med pennorna hela tiden...plus att jag tittat på dom i 10min innan jag gick o la mig....ibland kan han minsann sitta still...

Men just såna grejjer är så fascinerande med barn tycker jag!!

Danne kommer hem inatt oxxo förresten! Fast han är på basket nu så han kommer väl runt nio ungefär.... skönt med sällskap!

Så bara därför törs jag titta på "det okända" på tv4plus =) är jag ensam är jag alldeles för feg o mörkrädd för att tordas ;)

Och nu börjar det igen!!

puss hejE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0