Konstig feber!

Mkt konstigt...igårkväll hade Liam 38,5....då var han t o m lite gnällig men han var ju trött oxxo...
Imorse vaknade han ett par gånger men vi sov ändå fram till åtta, det var riktigt skönt...men jag blev fasen segare, sovit för länge antagligen ;)
Men hur som helst så var Liam JÄTTEglad o pigg...så jag trodde febern skulle vara borta...men icke! Inte mkt feber men lite ändå...men herregud vad han stökar o bökar runt här idag!!!! Just nu äter han "lyxlunch"...det är alltså lunch framför tvn =) han satt o tittade på Fåret Shaun o var så inne i det så jag tänkte att han kunde få luncha o fortsätta titta...o glad blev han för det =)
Får se hur det blir med dagis imorn....

För övrigt väntar jag på besök =) Carro S kommer hit snart o fikar lite o snackar skit =) kommer alldeles lagom till Liams sovtajm så då kan man umgås i lite lugn o ro liksom =)
Sen kommer nog Carro W o Alvin hit i em o leker lite...båda grabbarna är ju hemma från dagis men ingen av dom är "riktigt sjuka" så då kan dom få umgås lite.... Liam leker som sagt lika mkt när han är själv så det spelar ingen roll....

Annars är det lugnt på fronten...tvättat lite o plockat med ren tvätt...det är för övrigt riktigt riktigt tråkigt!! Men men, sånt måste ju göras...

Grattis säger jag idag oxxo till grannen Therese som ju fyller 27idag!!! Dom skulle få främmande ikväll men jag hinner nog överlämna min lilla present imorn ist...

Nu ska jag fortsätta titta på min son som sitter o skrattar åt tv programmet...(det är inte det minsta roligt enligt mig) och klia sig på örat med en superkladdig hand...grejjt!! ;D

puss hejE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0