Jävla hosta rent ut sagt!(ursäkta mina svordomar)

Ja, hostade i två timmar igår innan jag somnade, o precis då vaknade sonen, som oxxo hostat en del i sömnen...knallade in o hämtade honom o sen började det liksom om igen...mitt hostande alltså, väldigt tröttsamt!!!
Blev inte alls många timmars sömn inatt fast jag låg i sängen före halv tolv!
Liam hade haft skoj på dagis o när alla kommit hem var vi ute i lekparken en stund, men det var så mkt vatten o Liam blev plaskvåt om fötterna....
*dumma mamma Vg som inte köpt gummistövlar*....
Tyckte plutten så lite hängig ut o när vi kom in kändes han lite varm....tog tempen vid sex haket o då hade han 38,3 =(
Så imorn blir det inget dagis, så vida han inte har undertemp ;) fast han var faktiskt sval nu när fick gå o lägga sig, och glad ska väl tilläggas, utan något feberdämpande...så vi får se...
Annars hade jag tänkt en liten snabbtripp in till stan o shoppat gummistövlar imorgon.......

Hade hoppats att han skulle slippa få feber eftersom jag inte fått det utan bara tonvis med snor och en grymt överjävlig hosta! Men men...

Har väl egentligen inget roligare än så här att skriva....

Hade baklust förut...men det gick över.... =)

Väntar på att min älskade telefonjour ska starta, måste prata av mig lite plus att jag är lite orolig hur det gått för Carros vän idag...men jag får förhoppningsvis svar lite senare!

Puss hejE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0