Jag MÅSTE ha ett jobb

Vill börja med att tacka för alla uppmuntrande kommentarer! Dom värmer!!

Men under kvällen idag har Danne kommit med info som kraschar våra planer helt jävla totalt!!!!=/
Tanken var att han skulle ta pappaledigt hela sommaren och få ut semesterpengarna också...på så vis så skulle vi klara oss även om jag inte skulle få något jobb....
Men när Danne prata med chefens fru så säger hon att han inte får göra så...med anledning av att annars gör folk så o tar inte semester och det behöver man minsann ha! O jag förstår precis vad dom menar men nu är det ju så att Danne SKA vara ledig....pappadagarna liksom!
Danne ringde sin mamma o tydligen är det upp till arbetsgivaren att besluta opm hurvida man får ta ut sin semester i pengar eller inte.....JÄVLA SKIT!!
Känner mig ganska uppgiven just nu...måste ju ha ett jobb....måste tjäna tillräckligt för att Danne ska kunna va pappaledig....o med tanke på vad jag ev skulle kunna få för jobb så kommer jag antagligen jobba obekväma tider o då måte ju nån annnan ha Liam o det blir bara en jävla jävla massa massa strul!!!
Och jag ORKAR inte!!!!!!!
Och förlåt nu, men jag vill inte arbeta inom vården, åtminstonde inte inom äldrevården....jävla skittider rent ut sagt och jag VET att min rygg inte pallar den typen av jobb....träna säger dom men jag skulle behöva träna på gym då o hur fan ska jag ha råd med det nrä jag inte har nån inkomst!!
Näe, jag vill bara krypa ner under täcket o stanna där ett bra tag!! Snacka om deprimerande!!!!!!BLÄK!!!

Suttit på Afs sida...bara massa erfarenhet o höga utbildningar...såvida jag inte vill bli typ telefonförsäljare!!! =(=(=(=(=(=(

Rädda mig någon!!!Please!!!

(förlåt för allt gnäll, vet att jag inte har rätt att gnälla eller va kräsen men va fan!!)

ursäkta alla ev stavfel för nu har skrivandet gått fort...



nu gräver jag ner mig nånstans!

hej

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja du. Det där är fan inte lätt.. Får man som jag 180 kr om dagen i fp så är iofs nästan alla jobb mer välbetalda, under förutsättning att man får jobba så pass mycket att det går ihop sig ändå.



Jag vet att jag blivit erbjuden jobb, men jag vet inte om jag kan ta det, hur hemskt det än låter.. Det gick j bra när man bodde i Norrköping eller hemma hos mamma, men nu är det åt helvete för långt. Kul om det blir nåt över efter bensinräkningen, liksom.. :/ Aldrig blir man nöjd!

2009-03-05 @ 08:44:21
URL: http://irrelevant.blogg.se/
Postat av: TupperKent

Hello VG



Du har ju "ett" arbete, där du själv kan välja hur mycket du vill jobba, lägga ditt eget schema etc.

Troligen går jag ut som Teamleader redan nästa vecka.

Du hänger väl med nu när tåget går, vi behöver ha in fler demos, så jobba på!!!! = $$$ PENGAR £££



Ringer dig i morgon (6/3) och berättar mer.



Ha de bäst

K.

2009-03-05 @ 23:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0