Jag är faktiskt trött

Börjar livet vid 40???
Skitsnack, jag kan gå med på att man är halvvägs genom livet.... Och jaa, jag ska börja pesionsspara så fort jag får ett jobb...men inte nu, inget o spara ifrån liksom...

Ingen som vill ge mig ett jobb???
Jag hade tänkt mig att jobba från 8-16...inga helger (of course!) och plocka ut en 20 000 i lön efter skatt...det är väl rimligt...eller?? Och jag glömde juh att jag gladeligen mottager en julbonus i nov på en sisådär 30 pannor....sen är jag nöjd...
Jag behöver väl inte ens nämna att underbara kollegor och roliga arbetsuppgifter ingår??!!!

*suck*

Kommer aldrig få mitt drömjobb...garanterat inte så länge jag inte vet vad mitt drömjobb är....det innehåller ovanstående så klart ;) men jag vet inte vad det handlar om...
Som läget är idag kan jag egentligen inte ställa ett enda krav....
Men jag vill verkligen inte jobba helger...är så j*a trött på just den biten, även fast det var länge sedan nu pga mammaledighet osv....
Kommer ihåg hur "dåligt jag mådde" när jag visste att jag skulle jobba i helgen...allt jag trodde jag missade, allt jag ville göra....löjligt eller hur?!! Men sån är jag, vill vara med överallt o göra allting...
Sen är det faktiskt lite svårt med jobb pga hur Danne jobbar...och jobb som man har under helgen har man oftast kvällstid oxxo....det blir LITE krångligt när Danne ligger ute o jobbar.....inte så lätt att få jätte anpassade scheman...o så vill jag ju träffa min sambo ibland oxxo...
Jaja, whatever...jag pallar inte tänka på det nu iaf....

Som Danne brukar däga...

"det löser sig"

;)

puss hejE

Kommentarer
Postat av: Zandra

Det gör det....löser sig alltså! Tog en evighet för mig att pussla ihop ett schema för mig nu när Toobe bytte till o ligga ute.... men det löste sig. Dock går jag miste om många många ob-timmar men jaa... det funkar nog.

Puss

2009-03-03 @ 21:45:21
URL: http://daisywest.blogg.se/
Postat av: Snoppan

Hej Gumman!

Det är väl klart att bara du och jag kan ses! Så klart vill jag ju krama på lillkillen också =)

Men vi kan väl boka in någon dag när du kan fixa någon som ser efter Liam och jag är ledig och kan åka ner?

Nu vet jag inte riktigt om jag kan säga på rak arm när jag kommer nästa gång. Men vi kan väl höras av och se när det kan passa oss båda.



Jag hoppas verkligen för Er allas skull att du hittar ett jobb som du verkligen kommer att trivas med! Förstår att det inte alls är enkelt som småbarns förälder och när Daniel jobbar som han gör. Men ge inte upp!



Kramar från mig till Er!

2009-03-03 @ 22:21:00
URL: http://purplegirl.blogg.se/
Postat av: Becca

Tack så mycket :-)

Den 3 va min dag :-)

2009-03-04 @ 05:19:11
URL: http://beccalundin.blogg.se/
Postat av: Emma

hm. är det dina eller mina tankar det där? :S fan, om man kunde få ett jobb..!

2009-03-04 @ 11:45:12
URL: http://irrelevant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0