Imorgon blir det nog dagis

Ja såvida han inte har feber imornbitti såklart! Men idag har han verkligen legat på topp!!! Hela dan!
Var trött nu på kvällen men det var nog garanterat för att han bar sov en timme på dan...
Nu sussar han mkt gott i sin säng iaf! Han behöver nog komma till dagis o rusa av sig lite =)
HAn har inte haft feber under dagen o inte nu ikväll heller...så då ser vi det som feberfri dag idag....snorig o lite hostig är han ju fortfarande men ska jag vänta tills det är över så kommer det inte bli dagis förrän säkert tidigast ons nästa vecka eller nått....

Har iaf haft trevligt sällskap mer eller mindre hela dan =)
Först vid 12 kom Svanas Carro fika o vid 3 kom Carro o Alvin över o dom gick inte hem förrän strax före sju, så dagen har varit mkt mkt bra!

Sen kommer förhoppniongsvis Danne hem o sover ikväll oxxo, inte helt säkert än men det lät som så!

Så får vi se hur det blir på lör *mutter mutter*

Nu ska jag kolla på 2½ men o läsa bloggar!
See ya!

Puss hejE

Kommentarer
Postat av: Emma

Usch, vad skönt det skulle vara om alla sjukor försvann snart.. :/



Förresten, om du ska ha nåt twdemo lite längre fram i vår o vill ha en extra beställning så kan du få en av mina "bästa" kunder..? :) Dessutom är det lite prylar jag skulle vilja beställa, men helst utan att ha något eget party.. Är det lugnt? Vill du ha pengar för det där måttet, förresten? Säg bara till! :)

2009-03-19 @ 20:09:50
URL: http://irrelevant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0