Hemma idag

Yes, pluttrick hade lite lite feber imorse så då stannar vi hemma....idag och åtminstone imorgon oxxo...är han inte feberfri imorn blir han hemma tors oxxo, inte bra för min skoldel, men det får jag ta...imorn är danne hemma med honom...hoppas jag hinner sluta innan han ska åka bara, men i värsta fall får jag ju åka hem liksom....

Tråk imorse för övrigt!

Har precis tagit hand om allt på diskbänken o bytt disk i diskmaskinen o startat den igen....dammsugit överallt...har ett stort ljust monster här hemma som gör tappra försök att dra in hela sörpings grus i lägenheten så golvet blir så dant på en gång...men nu kan vi knalla runt igen utan att få peeling varje gång =)
Behöver slå igång en tvätt oxxo så det är väl det nästa....

Väntar dock på svar från sambon först...han är i garaget o lagar avgassystem och han har vagnen i bilen o inte vet jag när han kommer och om han inte kommer inom den närmsta timmen måste jag försöka gå med både Oliver och Liam...på backen...kan bli MKT spännande!! Som tur är så har ju Liam inte alls mkt feber så det är ju ingen fgara på det viset men han har ju en benägenhet att gå åt det håll han vill o det blir bara så himla osmidigt...men det får lösa sig helt enkelt.....har ja tur kommer han hem snart ;)

men nu ska jag fortsätta bana väg bland alla kläder på golvet (obs! inte mina plagg!)

Puss hejE

Kommentarer
Postat av: Zandra

Åh va bra, kan inte O fortsätta dra in Sörpings grus hem till er så slipper mina ungar dra hem nått till oss ;-) Då finns inget kvar som dom kan släpa hem :-D Haha Allt bra annars? Puss

2009-03-17 @ 13:11:10
URL: http://daisywest.blogg.se/
Postat av: Emma

HEj! :P Jo tack, nu när du frågar så blev det mycket bättre! :P



men du är ju en "ny" vän, inte gammal ju. :)





2009-03-17 @ 13:16:19
URL: http://irrelevant.blogg.se/
Postat av: Zandra

aaa just jäklar ni har ju två våningar -fusk- jag hatar bottenvåningar sen en idiot försökte göra inbrott i våran lägenhet på stockholmsvägen.... aahhh va arg jag va då. sen dess har jag inte bott på nedre plan så..en halv trapp upp men där bodde vi inte såååå länge, sen äre bara höghus som gällt. O sen nu byta tillbaka till bottenvåning :-S Men toobe sa att ni va hederliga o lita på varann i sörping :-D Nått me att han fick åka själv o hämta datan o bara lämna nyckeln på "ett visst ställe" efter att han va klar :-) Hihi men ändå... jag kom ju på att det är ju bara v-rummet som dom har insyn i fast ändå då måste dom knalla på våran gräsmatta tror jag :-s ...o vårat sovrum dock ligger ju ut mot "gågatan" o ungarnas är mot gräsmattan...



men saker som; måste jag ha koll på va som är ute, kommer sakerna ligga kvar, jaa det bara snurrar i huvet på mig. Jaa fy fan snart flyttar ni :-D Åh va kul!!! Jag längtar jag med o inte blir längtan mindre idag när vädret är så jäkla bra :-D

Nee jag ska bli en nyttigare o mer motionerad o bättre person när jag flyttat. hahaha grilla grilla grilla typ :-P vi fick dom två första hyrorna idag o betala ;-) Dock inte idag det finns ju förfallodatum på men ändå..feeling good :-D

Bara hoppas dom sticker från lägenheten i mitten av april som han sa..... men jag ska inte gnälla vi har ju våran till sista maj...så bråttom är det inte även fast jag vill flytta så fort som möjligt. Oj va långt det blev :-D Haha jaaa jag är oxå lite nojjig sådär med spöken... eller saker överhuvudtaget..hmm..

Puss!

2009-03-17 @ 15:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0