Febern tillbaka??

Jag tror så iaf =(
Var ju o firade Alvin o han blev jätteglad för fotöljen!! Sånt är så kul, när ens presenter är uppskattade =D
Men när vi varit där i typ två timmar kände jag på Liam o visst var han varm igen...har inte tagit tempen riktigt ännu men jag ger mig sjutton på att han, trots sitt glada humör o busiga upptåg, har fått tillbaka febern...o det spelar ingen roll om vi bara är hemma eller inte för det är fullt ös här hemma oxxo....jaja, blir väl att vara hemma imorn oxxo då, bättre att han blir frisk såklart....

Just för tillfället står han o typ hoppar o vifftar massa med armarna.....så sjuk är han liksom... ;)

Men det blir sängen vid sju haket i vilket fall för trött, det är han! Lite övertrött just nu skulle man väl kunna säga =)

Får ev förhoppningsvis lite roligt sällskap sen....inte säkert men hoppas kan jag juh alltid =D måste ju passa på nu sista tiden liksom ;D

Nu ska jag leka med lillskit sista stunden innan det är sängen som gäller och lite lugn o ro för mig =)

puss hejE

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha fy fan för våra karlar alltså! jag satt jämter toobe här förut när dom snacka om att du skulle med, o toobe fråga "om hon får jobb då" o sen hörde jag inte mer typ, dom två kan verkligen planera in i det sista o sen glömma att berätta :-P Haha men det är lugnt jag får väl se till o bli full snabbt så jag slipper påminnas om att jag är själv :-P Hahaha men är febern tillbaka igen? sådär är alva med....jätteknepigt :-/ Vila vila vila,,...Puss!

2009-03-18 @ 19:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0