Ehhh, okej!

Jag kan inte göra annat än att skratta åt det här, herregud!
Jag står för vad jag tycker, det är min ensak och det är MIN åsikt! Om jag inte har rätt att tycka och säga vad jag vill så har nog Svergie förändrats över natten, Så vitt jag vet så har vi yttrandefrihet i det här landet! Har jag fel??
Som sagt, jag har inget att skämmas för, står som sagt för det jag säger och jag kommer inte med vare sig nyheter eller osanningar.
2 veckor senare liksom, hellu??!! Så himla himla lägligt då!
Synd bara att det drabbar fel person, fel person får ta smällen, en person som inte har haft med min åsikt att göra. För ni förstår att mig är det ingen som kan sätta koppel på, det är en sak som är säker! Låter ingen sätta sig över mig o bestämma vad jag ska tycka eller känna!
Bli arg på mig ist, bli det! Jag klarar det, inga problem! Jag står fortfarande fast vid vad jag sagt!!!
Tyck att jag är dum i huvudet, det rör inte mig i ryggen! Inte det minsta faktiskt! Kunde helt enkelt inte bry mig mindre!

Nu ska jag avsluta här så jag kan hämta mitt lilla troll och åka hem!

Danne kommer hem idag! Mycket trevligt!!;)

Puss hejE

Kommentarer
Postat av: Zandra

Åh kommer han hem idag? Fuskmaja! :-D vet inte om du fick mitt mess förut men förlåt iaf, fick smset av dig o svara direkt o sen såg jag att du inte hade skickat det då utan en timme innan :-S ajja men nu har jag båda mobilerna igång -nörd- haha puss!!

2009-03-10 @ 16:53:18
URL: http://daisywest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0