Åh irriterande!

Ja, jag kan inte kommentera i boggarna!! Jävla irriterande faktiskt!!
Men jag får väl göra så här då:

Zandra; vem då? Vem känner jag? hahaha =) inte en aning om...tror jag inte iaf =D

Sen glömde jag juh skriva sötaste igår!

När vi var hos Carro o Alvin efter dagis så fick vi ju käk där då liksom!
Och mitt lilla monster såg ju ut ungefär som resterna på tallriken...så vi slängde in grabbarna grus i badet och herregud vad dom bada o busa! Sen var det ju massa bus som inte får vara oxxo såklart...Alvin hällde vatten på Liam, fast det tyckte han visserligen va kul....men sen gav han väl igen eller nått och dängde en hård leksak i huvudet på Alvin, lilla plutten det gjorde nog ont! Men jag hann inte riktigt se utan hörde mest dunken, sen såg allt bara kul ut men jag gjorde mina tappra försöka o skälla på Liam iaf....för så får man faktiskt inte göra! Jaja, dom hade kul igen sen =)
När vi kom hem blev det ju lite kaos ett tag men det fixar ju jag liksom ;) sen när Liam fick komma i säng så kunde han knappt hålla ögonen öppna under tiden jag la på filten...så han sov nog innan jag var ute ur rummet...*sötpöl*

Nu på morgonen har vi varit lite hurtiga...tagit hand om köket...usch o fy...trodde inte det skulle se ut sådär nu när vi kör papperstallrikar men ack så fel jag hade...nåja, nu ser det skapligt ut o diskmaskinen är precis klar...måste vika lite tvätt nu igen o jag borde köra igång en maskin till.....men nu ska jag nog faktiskt leka med Liam ett tag....kanske inne på hans rum där det står 3 överfulla soppsäckar med kläder....hmm...eller inte =)

Möte idag 15.15...

Sen hämtar jag Liam lite senare från dagis o hämtar upp Carro o ALvin o sen bär det av ner till Karin o Albin...ÄNTLIGEN!!!! Var bara allt för länge sen vi sågs...spec sen grabbarna sågs!!!!

Höres!

Puss hejE

Kommentarer
Postat av: Zandra

Mysigt ni har det då :-D Jaa det tror du jag berättar va ;-) Hon börjar på Iiiiiiiii iaf ;-)

Puss

2009-03-24 @ 13:58:30
Postat av: Zandra

hahaha nu glömde jag ju berätta vem det va när jag ringde ;-D Tssss

2009-03-24 @ 15:33:39
URL: http://daisywest.blogg.se/
Postat av: Zandra

Hihi börjar lina på i?:-P haha hon har känt dig sen du föddes tydligen. Har en son som fyller 30 i sommar;-) puss

2009-03-24 @ 21:50:36
URL: http://daisywest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0