Tack för igår kväll!

Karin o Stefan

Vi hade skitKUL!!!

Och Stefan, din paj var delicat, dock var jag mätt o hade bekymmer om er tv-dosa men den var supergod!!!

Vi gick ut lite hårt kan man väl säga...hehe...
Körde Ta o Ge 3ggr varav Karin o jag drack grogg o fick dracka mssvis...jaa...ni kan ju tänka er resten...=D

Körde badminton i blåst när grabbarna grillade o jag trampade bla ner i det så kallade "landet" o ramlade hejdlöst, fick grönska på brallorna o lyckades riva med mig en smultronplanta upp ur jorden hahaha=)
Sen dråsa jag omkull inomhus oxxo när jag sprang in (för 17 gången) för att byat låt
Fick brännsår på benet men Stefan lappade ihop det med det bästa - bamseplåster!!
Jag bar det stolt o det sitter kvar än idag ;)
Jag o Karin var aninegn trött vid halv nio när vi glodde lite fotboll, kunde ha somnat men vi satte igång massa you tube o sjöng...danne påstod att vi skulle spräcka skärmen om vi gastade mer =)=)=)

" Pippi har du fräknar på bullf'*****n???"
"Pippi för F A N"

*asg asg asg*

MAn har inte roligare än vad man gör sig!!!

Somnade ändå skapligt runt tolv där nånstans...

Vaknade runt 8, ingen somorgon när man får inte!
Vaknade med skaplig förkylning =(=( haft ont i hals o bröstet hela jäkla dan. Knapprat ipren men det hjälper inte ett skatt =( nu är halstabletter min bästa vän!

Hem till mor o far runt rolv för att hämta upp lilla älsklingen!

In till hemmet o duscha o göra iordning o sen vidare till linköping för ett lyckat 3års kalas!!!
Hem o käkade onyttigt o damp ner i soffan o här sitter jag fortfarande=)
Grynet ville inte riktigt slappna av o sosmna men till slut gick det *skönt*
Lustigt det där, igår var det inga problem hos mormor o mordar...det måste bero på mig helt enkelt =(
Men men

Nu är Danne nere i garaget en sväng o hämtar bla sina sängkläder o snacka med han som ska köra hans lastbil i sommar...
Så jag sitter lugnt kvar i min soffa...går o lägger mig när jag inte pallar längre med vetskapen om att min älskling kommer o lägger sig senare!
Hoppas dock han inte blir alltför sen då han lovat köpa med mer halstabletter!! Dom är slut nu, kan kanske hitta en...hua...=/

Nu ska jag mysa ihop mig under en filt o glo på Bones!


Detta lät som ett dystert inlägg med alla sneda o ledsna gubbar men jag är väldans harmonisk faktiskt! Gubbarna beror mest på min onda hals o snoriga snok =)

Puss hejE

Kommentarer
Postat av: Stefan

Första halvan av inlägget var ju glatt. Tackar för berömmet det värmer alltid. Det var en jätterolig kväll, gick kanske ut lite väl hårt för att det skulle bli en lång kväll.

Skoj var det iallafall.

Hälsa

2009-06-08 @ 18:08:52
URL: http://www.nogg.se/Albindenlilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0