Men slutar det aldrig?

Ja regna o blåsa alltså?? Ser inte ut spom det.
Så då passar det väl bra att dra fram snabeldraken o försöka dammsuga bort all sand som helt plötligt o lustigt har dragits in i lägenheten ;) Men lilleman gillar sin sandlåda, det är en sak som är säker!!!!

Sovmorgon till 8 imorse...sen var det bara att bylta på mig o ungen o knalla med doggen i ruskvädret =(

Min kuin har förhoppningsvis tillbringat natten på bb o nu hoppas jag det är klart och att dom har en liten bebbe hos sig...men det där vet man aldrig så noga....=)

Gårkvällen var mkt trevlig!!
Pizza...massa mätt blev jag!! Liam somnade bra, utan välling, försöka få bort den på kvällen nu igen tänkte jag...
Sen smaskade jag o Karin grädde o jordgubbar oGUD så gott det var!!Mmmmmmmm!!!
Har en liter kvar så den sparar jag så danne o jag kan ha söndagsmys o äta jordgubar idag igen =)

När nu han kommer he, jag ska visst hämta honom i klockrike i em nån gång...hua, dit hittar jag ju INTE...hehe, blir nog bra =)

Näpp, läsa lite bloggs o sen köra racet =)

puss hejE

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hello hello.... det e bara att Ni kommer vet Ni... kanske t om kan sponsra lite =)... kramar

2009-06-15 @ 14:28:43
URL: http://liten83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0