Lite ont i mammahjärtat får jag allt!

Han var ju liksom ledsen nu ikväll igen, tis, ons o tors har han somnat utan "typ" problem. Men nu ikväll var han sådär jätteledsen igen till o från.
Sista gången jag var uppe så stod jag böjd o kramade honom över sängkanten.

Då stod han upp o höll i mig hårt o så somnade han nästan stående.

Det måste nästan vara bekräftat nu, för första gången i sitt 1,5 åriga liv så är Liam MammiG!
Han ska ha koll på mig hela dagarna o ser han mig inte direkt blir han uppriktigt ledsen o letar, oftast tror han att jag gått upp fast jag bara är i köket. Sen blir han skit lycklig när han "hittar" mig, det vill säga när jag visar mig, springer fram o kastar sig runt benen på mig o kramas o myser massa! Det är ju lite rart men jag är rätt säker på att det är övergående, spec eftersom han o pappan ska umgås med lastbilar imorn....då blir jag nog övergiven igen =)

Sen är han väldigt så att han kommer fram med olika grejjer som han vill att jag ska ha och helst leka med *SÖTNÖT*


Jag skulle bara flika in med det


*på skrivhumör här tydligen*

Nu borde Danne vara här inom tjugo minuter iag...

Puss hejE

Kommentarer
Postat av: Stefan

Visst är det mysigt när det är så. Tyvärr så är det precis likadant här. Albin är också rätt mammig nu.

Låter bra att du är laddad inför morgondagen. Jag slår väl en signal under morgon dagen så får vi se när det passar. Hälsa

2009-06-05 @ 22:23:08
URL: http://www.nogg.se/Albindenlilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0