Jag vill vara rik

Tänk att få ha hur mycket pengar som helst
I åtminstone en vecka.
På en vecka hinner man handla MASSOR!!
Just den veckan skulle jag inte göra annat än handla
Hus, Bilar, Kläder, Mat, Kläder, Leksaker, Heminredning, Bara massa dyra saker som jag aldrig kommer ha råd att köpa

Har varit på Me & I party...igen =)
Skuklle köpa ett par byxor som jag inte köpte när jag hade eget party för att jag skulle dela upp kostnaderna lite lite liksom.
Dom var tvärslut =(
Nu löser det sig nog rätt bra ändå på mån, fast ändå inte riktigt som jag ville...men men...
Jag lyckades minsann spendera både en och två kronor ändå. Till Liam ist för till mig själv, som vanligt...
Han fick en tröja som är grön och turkos med flodhästar på, bara SÅ söt! En mörkt turkos tröja med vita moln på, hur läcker som helst!
Ja, o så blir det väl byxor till mig på mån då förhoppningsvis!

Nu ska jag lira lite Guitar Hero Metallica

Puss hejE

Kommentarer
Postat av: Jenny F

Ja de med pengar har sina bekymmer! Men visst är det trist att ha lite pengar. Jag har inte råd att både ha häst(låter jäkligt bortskämt jag vet) och ta lektioner men sånt är livet. Igår kom jag på någt väldigt viktigt. Att jag faktiskt hade kommit dit i livet där jag hade önskat mig hela mitt liv. En trygg man och familj, något mer har jag aldrig önskat efter.

Ha det så bra kram Jenny

2009-06-11 @ 12:31:55
URL: http://bondfrunsvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0