Jag ska prova nått nytt

Nämligen att somna före midnatt...
Det var ju lätt två veckor sen det hände...eller,, nån enstaka kväll har väl klockan varit runt elva...Sen sover jag väl i genomsnitt längst till halv åtta - åtta....inte så konstigt kanske om tröttheten jagar mig dagarna i ända...ha då i åtanke att klockan oftast närmat sig ett halv två innan jag däckat :D
Men vad fasen, kvällarna är ju mitt bästa liksom...
Mest får jag nog skylle på mina spännande böcker som jag bara inte kan lägga ner...
Dessutom är det avslappning så jag somnar gott... (som om inte tröttheten skulle söva mig ändå)
Så nu ska jag överge internet....bara läsa LITE....sen förhoppningsvis drömma sött innan 23:00...hehe...

Man drömmer för övrigt massa mer när man läst innan sömnen inträder...mest positivt får jag lov att säga ;)

Nu gick jag folks!!

Puss hejE

PS. MalinE, jag såg försent att det var ni som hälsade häromdagen, typ i måndags kanske??!!
Så jag säger HEJ Hej nu ist =)=)=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0