Gaddad!

Det har Danne blivit av Toobe! Haha=) En fin liten V8 har han numera på insidan av benet. Inte kloka dom där grabbarna men den blev faktiskt helt okej! Fast jag törs inte, fast det är mest för att jag tycker att det gör så jäkla ont!!!!
Nog för att jag vet precis vad jag vill ha men icke, för feg. Men nån gång så, har 3 grejjer jag VILL göra...men jag får se...=)

Har varit iväg med hästar idag. Allt gick väldigt bra o sällskapet var mkt trevligt i bilen.
Alltid sorgligt att lämna ner dom...men men....dom kommer ju tillbaka i höst iaf!!

Jag blir på så himla bra humör av att vara i stallet!! Kände hur upprymd jag var när jag kom hem! Skulle önska att jag hade både tid o råd att börja igen...men läget är inte riktigt så just nu....
Men P-L har sagt att jag ska få rida Monick nån gång!!Ohh det skulle vara jätte jättekul!! Dels för att jag inte ridit ordentligt på 2 år och dels för att det är just Monick!!!

Nu ska jag snart knalla i säng...en dag imorgon oxxo säger dom som vet!!!

Puss hejE

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart du ska rida lite i sommar.

Hör av dig så fixar vi nåt

2009-06-11 @ 20:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0