Blä-dag!

Jag är trött
Som vanligt...
Jag släckte lampan 23:05 igår kväll o sen slocknade jag själv likadant...
Sonen krånglade lite inatt men jag är stolt över mig själv som inte gav med mig... han kom dock över vid 5 imorse...eller va fasen, vänta nu....hmm...näe, hon var nog strax före sju o sen somnade han aldrig om, låg bara o böka som en gris..jag däremot försökte blunda HELA tiden =)
Halv åtta kom han o tog min hand och gick till trappen, då ville han gå ner =) sötpöl!
Har precis avnjutit (??!!) en frukost o nu har han sin morgon rutin med att glo på tv en stund...rutin unge allan ballan!
Han gick o prata massa telefon oxxo så vi ringde upp pappan en sväng, men han var lite upptagen...lite hann dom prata iaf....
Om det går oväl sover Liam när Danne kommer hem, sen åker han halv åtta imornbitti med så risken finns ju dårå att Liam fortfarande sover då (yeah right) och då ses dom inte förrän söndag dag....imorn är det nämligen hämtning av Karin på oss två o sen lite bus o lek o sen ska Liam sova hos mormor o morfar för att vi föräldrar ska grilla, dricka o ha det allmänt bra! Dock ser det väl inte ut att bli super väder men; who cares???!!! Sen är det att hämta honom o så fortsätta till Linköping på sön för att fira Liams kusin Siri som fyller 3år! Vi har inte varit där på jätte länge =/ tyvärr verkar lilleman bli förkyld igen men i värsta fall får jag ringa o fråga om vi får komma trots lite snor!

*jag måste städa idag, både med stort o smått*

*o jag känner inte för det NÅNSTANS!*

Idag hade jag tänkt gå ner till dagis med Liam o hämta hans sista kläder...Han ska ju som sagt inte dit förrän 1/8...så då tänkte jag passa in det samtidigt som dom ska gå ut o leka, annars exploderar nog min son om han bara får gå dit o vända...så då skulle vi stanna kvar o leka ute.....men det bara bara regnar! Men vi får väl se hur det ser ut om ett par timmar....hmm...

Nu ska jag missbruka en huvudvärkstablett!!=(

Puss hejE

Kommentarer
Postat av: Becca

Får Liam lite sommarlov nu asså SKÖNT!!

2009-06-05 @ 10:36:52
URL: http://beccalundin.blogg.se/
Postat av: Stefan

Är du en missbrukare du??? Visst är det ett trist väder ute.

2009-06-05 @ 11:11:55
URL: http://www.nogg.se/Albindenlilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0