Ännu en torsdag har förflutit

Sonen vaknade tjugo i sju imorse...upp o knalla med Oliver, frulle o lek i trädgården. Fikade hos Karin på macken innan hemfärd.
Vädret har varit skumt idag igen...
Käkade lunch o så sov vi en timme.... mellis o sen stack vi in till stan till min mormor där även min mor var. Väldigt uppskattat! Jag, Liam o mamma gick över till affären o köpte revbensspjäll och potatissallad *MUMS*
Kom hem strax före sju och nu sover min lille kille så gott så!!!
Det är extra skönt idag eftersom dom senaste kvällarna sett ut så här:

Sön: Grät sig i över två simmar, somnade till film
Mån: Stod o kolla på film i två timmar hos mormor o morfar (jag var på möte) Sen bajsade han så när jag kom halv tio la jag honom o då somnade han
Tis: Karin hämtade lilla grynet på dagis (han var skitledsen när jag lämnade honom på dan =( ) sen sov han typ kvart över sex
Ons: Min pappa var barnvakt alldeles själv o Liam somnade efter nån halvtimme som så skönt var
Tors: Ikväll var han trött, han har varje dag sovit knappt eller bara lite mer än en timme middag oxxo. Men efter en välling o lite bök så somnade han typ kvart över sju. Hoppas han hittat in i faggorna igen!

Han har nog en jobbig period nu över huvudtaget. Han blir vanssinigt arg när nått går emot honom och han vet helt enkelt inte hur han ska bete sig. Oftast slåss han, biter efter oss, kastar saker, slår på och ner saker osv osv...knuffar är poppis med!
Så pass jobbigt blir det ibland att jag faktiskt drar mig för att ta en konflikt med honom...dock gör jag det alltid, annars kommer det väl aldrig ta slut.
En växande kille som trotsar kan verkligen vara en pers.
 Särskilt när han har enorm energi och mamman är trött...
Känner mig ganska ensam i dessa lägen. Jag är ju fysiskt ensam men jag saknar verkligen det psykiska stödet oxxo... Skulle vara så skönt att bara bli avbytt, att Danne tog en fight, typ varannan...men det är ju så att säga omöjligt när han är iväg o jobbar.....
Se är ju inte Liam på dagis heller o rusar av sig energi...sista dagen var i tisdags o sen börjar han inte förrän förste augusti........*pjuhhh*

Nu väntar jag på att min tillfällige gbg-vän ska ringa så jag får snacka lite skit =)

Annars, för övrigt alltså....så är det fre imorn o Danne börjar sin semester på mån..... 8 veckor ihop....jajjemensan!!=)
ALLT har både för o nackdelar

;)

puss hejE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0