Vad är vibrisser??

Ni vet när man nyser?! =)
Sitter o kollar på snillen snackar )
Vibrisser är iaf näshår ;)

gott folk, ifall ni mot alla odds har missat det så är det sviiiiinkallt ut!!! Kikade på termometern på balkongen förut vid 19.00 o då visade den typ -15grader..burra!! Lär väl stiga upp emot en 20minusgrader inatt, uscha!! Värst av allt är att jag måste gå ut med Oliver en gång till innan jag får hoppa i säng, så om nån timme eller så kan ni ju tänka på arma mig ute i kylan ;)

Idag har min familj skrattat massor! Vi trotsade kylan när det var riunt -10 och gick ut allihop med oliver och pulka, meninegn var att oliver skulle dra liam i pulkan men jag hittade inte den selen så jag fixade nått provisoriskt, det blev inte perfekt men fick duga....rätt var det var fick vi fart på oliver så han drog om både danne och mig med liam i pulkan bakom, lugn o fin, ingen fara på taket, han stannade.....så fort jag kunde få ur mig ordet stanna mellan skratt attackerna...hahaha gud vad roligt det såg ut....för o inte snacka om hur mkt Liam skrattade, det var så härligt att se!! Det här lär vi göra om, fast helst måste jag hitta den ordentliga selen, för då kommer oliver knappt känna att liam sitter där bak, spec inte nu när snön blivit packad för det glider utav bara den...
sen åkte även liam i en backe, inte jätte lång men ingen mini heller, första gången när jag stod längst ner och skulle "ta emot" honom när han kom farandes så tyckte oliver att han skulle kliva fram till mig så liam for ju rakt in iolivers sida...ojojoj tänkte jag, nu blir det livat i luckan, men nej då, oliver blev lite paff och busig och liam asgarvade ännu mer :D
Min unge älskar helt enkelt att åka pulka, dock blev det ju inte så lång stund idag pga kylan :( typiskt att det ska bli så kallt när snön äntligen kommer, men men, får klä sig så gott man kan =)

nu kanske jag ska hjälpa min sambo hänga tvätt.....eller, han är visst klar snart....då tar jag nästa maskin (som bara innehåller typ 6 plagg =)



sen vill jag bara tillägga att::: en gaddakylfa = tung spikklubba *smajl*
ganska kul program ändå =)

nu drar jag, ska nog slå karin en pling =)

puss heje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0