TW-info

Har precis haft besök av Anette och Kent och även ett par som är intresserade av att börja sälja. Trevligt!!
Mkt information och så....men det ska nog lösa sig....så nu MÅSTE jag boka in lite partyn så jag kommer igång, och man får faktiskt en himla fin värdinnegåva just nu....så det lönar sig ju faktiskt att vara värdinna...jaja, nog pratat om det.

Satte precis på tvn o ska kolla på slutet av let´s dance....ensam är jag oxxo, eller, Liam sover alldeles strax, Danne o han har ju hållt sig borta några timmar o nu kom han hem o "dumpade" av en jättre trött liten kille som fick sin välling och nu däckat i sin säng.....Danne stack vidare till toobe....o ja, jag skulle väl kunna tänka mig en trevligare fredag kväll.....så sant som det är sagt...
Börjar fundera på om det här börjar bli en vana???? 2 ensamma fredagar, fest förra fredagen där Danne kom, något senare än oss andra pga jobb dock, och själv denna fre....måste vara slumpen...eller??? Det spelar egentligen igen roll o jag tycker Danne ska hitta på lite men jag blir ju så RASTLÖS så fort!!!! Och typ alla mina telefriends är ute på äventyr ikväll så dom kan jag ju inte tracka heller....

Nej ni, det blir jag, let´s dance o coca cola som festar till det ikväll. :D

Ha det så trevligt ni andra!!=)

Puss heje

Kommentarer
Postat av: Zandra

du får inviga mig i din "telefontracka kompisarlista" ;-P Hahaha Jag sitter här med Alva o spelar in virdeo på henne...så jäkla söt :-D Ska lägga henne snart, den andra skrutten sover redan. Ses nån dag? Kram

2009-01-30 @ 21:20:27
URL: http://daisywest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0