Tidig lördag =S

Ja, jag önskade mig inte direkt att Liam skulle vakna ca 06.30 idag....hmpf! Dock var Danne och hämtade honom då vilket betyder att han sov hela natten i sin säng UTAN att vakna en enda gång, inte ens när Oliver skällde som en jävla bäng när Danne kom hem. Hatar just den biten, visst, han vaktar mig, men jag vill ju SOVA!!! Och grannarna oxxo för den delen. Aja, så är det ibland.

Det var väl typ Dannes tur att gå upp med Liam idag....jo eah right...hans kommentar när skrutten vaknade " jag vet inte om jag orkar gå upp"........ehhh.....näe, INTE jag heller!!!! Inte mitt fel att han är ute o röjjer halva nätterna....men men, det är inte så jobbigt bara man kommit ur sängen, ätit god frukost tillsammans med lillsorken och nu får jag faktiskt sitta ifred o skriva på datorn i soffan, har bara råkat ut för en attack =)=)=) Däremot klängde han sig visst upp i sängen till sin pappa precis, det är rätt!!=0)

Ska strax ut med Oliver, kände ingen panik eftersom han var ute med husse vid två inatt och dessutom sover han fortfarande :) sen är det rätt skönt o gå ut när det ljusnat lite oxxo.

Får man se när folket vaknar till och vill ha lite lekbesök och plast grejjor =)

nu är de utgång med hund på schemat!!


Oh, glömde ju skriva att jag fick ny mobil igår, igen =)
Lämnade in den jag fick i dec av Danne när han förlängde sitt abonnemang för den var bara asknäpp! Samtidigt förlängde jag mitt så jag oxxo fick en ny mobil....fast den skulle ju Danne ha då såklart.....eftersom jag fått hans....
Men det var ju bara det att den mobilen, samma som jag hade, fanns även i bronsfärg, min var svart....och den bronsfärgade var ju liksom snyggare..... så snäll som Danne är och bortskämd till tusen som jag är så fick jag den brons färgade och Danne väntar på att den som är på reparation ska komma hem så tar han den...... =)
Så jag ska väl inte klaga igentligen, fast det ÄR ju hemskt skönt o sova oxxo ;0)

nu luktar det inte trevligt här längre, dags att göra en blöjbytesinsats =)

puss heje

Kommentarer
Postat av: Veronica

Kikade förbi bara, såg dej inne på beccas blogg.

Ha en bra lördag trots att du inte fick någon sovmorgon.

/Beccas kusin

2009-01-31 @ 12:52:24
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Zandra

haha o va tror du toobe förvänta sig 2.20 i fredagsnatt? alltså natten till lördagen. -asg- sure bacon... jag fick oxå ta ungarna på morgonen sen... fast jag skulle jobba...schysst va :-D

2009-02-01 @ 19:05:39
URL: http://daisywest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0