Stjäl lite dator ;)

Japp, är uppe hos Carro och Mattias i stjäl lite dator tid =) fast anledningen var faktiskt att jag skulle betala mina räkningar vilket jag gjort så nu tänkte jag passa på att läsa lite bloggar oxxo ;)

Bebisen är på dagis och leker hejdlöst =)

Igår var jag med Maria på UL i stan...var sååå spänannde!! Tyckte först det skymtade två blåsor men nej då, det var bara en liten plutte bebis där inne :D blev helt varm i hela kropen när jag såg det lilla knytet tumla sunt där inne!! Den var kraftiga 4.1 cm lång....hej o hå...men man såg jättebra iaf! Så det var ju skönt för Maria att det bara var en, tufft att ist för tre barn få fyra ;)

Nu ska jag sätta lite fart så jag kan passa på att handla lite innan dagis hämtning oxxo, gäller att passa på när man får handla ifred :D anske ska försöka sova en liten liten stund oxxo hehe=D

puss heje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0