Sleeping time!

Jahopp, kollat klart på lets dance o pratat i telefon, då går tiden lite snabbare och jag har så mysiga vänner så det är så trevligt o prata med dom!!!
O Zandra, om inte jag ringer dig, så ringer du mig när du vill tjöta lite ;)

Trött är jag nog oxxo....tror jag iaf....

Ätit kvällsmat, mkt mumma så nu kan jag sova gött =)

Så det är väl bara att borsta gaddarna o krypa ner....somna o vänta på att vakna av att Oliver skäller när Danne kommer hem :/ men men....han får ju gå sista svängen med honom iaf.....så det så! ;)

Imorn blir det nog en sväng ner till Karin, Stefan o Albin oxxo, lämna en tw leverans o så får grabbarna leka med varandra, var ju så himla länge sen de sågs pga diverse sjukdomar :s men imorn så!!!



För övrigt vill jag ha tw-party typ NU!! Har partyn nästa helg iaf, ska träna lite innan oxxo så jag inte står där helt handfallen och mållös (händer mig rätt sällan, pratar snarare för mkt;)

Näe ni folks, nu känner jag nästan lite huvudvärk komma smygande, dags o sova då!!

puss heje

Kommentarer
Postat av: Zandra

ehh aaa minst sagt så jobbar jag rätt mkt nu o en vecka framåt. Men efter nästa helg lugnar det ner sig lite iaf :-) men klart jag kan ringa ändå :-D Hihi nu ska jag packa min "lilla väska" som ska med till jobbet... ha en fin helg! Puss o kram!

2009-01-31 @ 08:01:10
URL: http://daisywest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0