Poppisar

Det äter jag det =) salta poppade majs...ja precis, jag käkar popcorn ;) var ju liksom lite sugen så då tyckte jag popcorn var ett bra alternativ...

Dagen blev rätt bra till slut iaf....humören hos oss alla förbättrades och vid 3 åkte vi hem til Dannes syrra och fick äta jättegod tacopaj och fika med glass till efterrätt! Det spelades gh4 och jag o carro var iväg på en liten promenad med oliver o kusingrabbarna busade massvis och hade kul!
Sen for vi hem vid åtta nånstans och Liam hamnade i säng och somnade bums =)
Själv åkte jag ner till Maria och drack kaffe utan kaffe =) lite trevligt sådär och bara snacka lite. Dom håller på o gör om så det blev mkt tapetsnack o tittandes i tidningar o diskussioner och jag längtar ju bara mer o mer tills vi flyttar!!!

Nu ska jag visa min käre sambo (?!) ;) ett bord vi ev ska köpa o sen blir det väl natturen med oliver o så försöka somna lite skapligt =)

natt natt

puss heje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0