poff....sa det bara

så var 2008 borta.....tal om årskrönikor....det har liksom inte hänt nått....allt dom hänt handlar om vad liam kan o inte kan nu...vad har vi annars gjort liksom???????näeprecis....

vill passa på att gratta dig Kicki!!!!=)

nyårsafton var grymt rolig och jag var grymt full =) haha näevars,jag var alldeles lagom hela tiden =D sjöng massa singstar o massa kul =) vi sov över och inte åkte vi hem nyårsdagen heller utan vi åkte imorse, då hade vi med oss karin för sen stack hon o jag till stan för o köpa nya bhar då bådas hade gått sönder nyårsafton =)=)=)=) jahaja tänker ni men det är inte som ni tror ;) det hela gick relativt snabbt och smärtfritt....jaa handlandet alltså =) sen käka vi thaimat = mkt gott!!!!

igår kväll spelade vi kort med stefan, karin o simon och det var oxxo roligt!!!speciellt eftersom jag vann typ 2ggr :D

nu ska jag läsa lite bloggar och sen leka med min grabb o undvika att tänka på att jag egentligen vill åka o handla nått som jag ska sluta med........=)=)=) eller vad säger du karin??!!;);)

puss heje


Ha ett GottNyttÅr!!!!!

Kommentarer
Postat av: Karin

Ja du VG... det går illa men vi kämpar på =)

2009-01-03 @ 13:55:33
URL: http://www.nogg.se/Albindenlilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0