Ni kan kalla mig sjuk....magsjuk....

Ja det är väl inte bättre tyvärr..... dock har jag inte mått illa o knapp kräkts heller....utan det kommer ju bakifrån ist...inget vidare kul det heller men hellre det.....det går tydligen magsjuka i alla dess former på dagis så det kanske kommer därifrån....så vi får väl se hur det går för mitt lilla gryn....Danne tyckte han hade ont i magen förut men det gick visst över....men som sagt, vi får se hur det går för Liam....hoppas verkligen han slipper, iaf slippa kräkas....för det är ändå det värsta för honom nu när han är så liten och inte förstår vad det är som händer med honom...lilla plutten!!

Men hur som helst så mår jag iaf typ bra nu....inte super när jag går på toa men jag har ätit mat, blev överdrivit mätt väldigt fort, och det får jag ju behålla o allt så....
Det blir inget 5 årskalas på lördag iaf, känns så himla onödigt att smitta ner hela släkten oxxo.....så kan det vara ibland!


Idag har jag för övrigt skickat iväg en ansökan om sommarjobb, via mail, vet inte varför jag inte kom på det tidigare utan jag väntade på att kunna skriva ut ansökan och  skicka via posten......ibland undrar man ju!!=) Får bara hoppas att jag inte är ute för sent nu pga det....o hoppas jag får ett positivt svar, skulle vara sååååå skönt o veta att jag har jobb i sommar!!!!

nu ska jag dra mig tillbaka, Danne ska gå ut med Oliver, oerhört skönt att han gått med honom alla gånger idag...värt hur mkt som helst när man inte mår bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0