Let´s vadå?

Tittar på let´s dance....och vad fan har jessica almenäs på sig för jävla klänning, om den nu ens kan kallas det??? Det är ju för fan tragedi! Är det så så kan jag bli stylist på tv4 ist för det är inte svårt att göra bättre klänningar än det där spektaklet....
Grrrrr nu är jag visst lite negativ =)
MEn men...

Fortsatt inskolning idag, kom dit vid 9, lite lek och sen fick vi tårta för det var en kille som fyllde 6år idag =) sen vid 10 gick vi ut i solen o halkan. Liam skötte sig utmärkt, han hade bara lite bekymmer om var pappa tog vägen ibland men så länge han inte såg honom så knallade han runt och jag skjutsade hono på en cykel o grejjer =) fast när han fick vara med pappa var ju allt bra såklart =) fast liiiite avis blev han allt när danne gick runt lite med Alvin, lite sött sådär =)=)

Förövrigt sitter jag här med en påse lösviktsgodis med bara massa GODA bitar i =) inte alls bra men det är röda veckans fel och att jag myser ju för mig själv här med tvn för danne är på basket, borde ioförsig komma snart så jag får hjälp med godiset ;)

Just det
Uppdatering gällande lägenhetsbytet::: Jag/vi vet inte mer idag än igår förutom att danne fått tag i hyresvärden och frågat om läget och det visade sig då att han ännu inte ringt till hon i fyran för o fråga om hon vill ha trean....what the fuck????!!!!!???????!!!!!!!!
Aja, danne skulle ringa mån eller tis o kolla läget igen. Ska be han ringa redan mån för o få lite fart på gubben så han ringer hon i fyran på måndag....jag kraverar ju här hemma i väntan...men men, nu vet jag iaf att det inte tar tid o få svaret pga att hon strular eller så, hon är ju liksom helt ovetande.....dessa hyresvärdar alltså =)

Imorn ska jag skjutsa ner Liam o Oliver till min mor o far för vi ska ut i skogen med massa andra och köra bil på isen, fick reda på förut att carro ska med oxxo *i like* =)
Henne ska jag för övrigt prata med lite senare...

Nu ska jag kila till toaletten i pausen...

puss heje

Kommentarer
Postat av: Carro

hahahah! "What the fuck???!!!???" I love it! :D Ska bara kissa så ringer ja sen så får vi se om du har tid me mig;)

2009-01-09 @ 21:55:39
URL: http://milfens.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0