Läser ifatt....igen =)

Det är ungefär det som jag pysslar med ikväll..datan är ju hemma nu igen....o med datan följer Danne....honom har jag ju oxxo saknat så klart ;)

Väntar för övrigt på att Carro ska ringa, misstänker att hon fortfarande chitchattar med hennes Ullis och det är ju helt okej =)

Måste gå med Oliver oxxo, jag o Liam var ju o hämtade honom idag....

Efter att vi varit ute i 1½ timme med Carro o Alvin, lekparkslekande och promenad....sen sov vi o så drog vi. Liam fick även lunch på macken i Ringarum idag, köpte pannkakor till honom o pratade med Karin under tiden och blev uppdaterad om Albin, plutten!!! Hoppas han är frisk NU!!!!

Så åkte vi som sagt hem och gjorde ett tappert försök till promenad med Oliver o Liam.....nästa gång går jag efter vagnen :D mer behöver jag inte säga =)

Efter en stund av mys o lek i Liams rum kom Carro o Alvin igen och grabbarna röjjde =)
Framåt sex lagade jag mat (potatis, kött och egen sås som blev SVIN god!!) och våra bästa gick hem till sig.
Jag o min sork kilade in till grannen en snabbis där Maria hade ljusparty, hennes första demo, och så smaskade vi ost o Liam for runt som om han aldrig tänkte bli trött =) men när vi väl gick hem så var han nog allt lite trött och vi åtta hugget slockande han =)
Danne kom hem runt 21.00 ungefär och han sitter nu på golvet och försöker "laga" sin, uppmärksamma sin, dator....jag gillar inte den datorn, den går bara sönder hela hela tiden!!!

Men nu blir det nog promenix med doggen

puss heje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0