Jätte slappar dag :D

Jaa, det har jag onekligen haft idag.....håhåjaja....danne tog med sig liam till hans farmor o sen stack han och kollade på 8timmarsrace vid himpa...så jag var alldeles ensam hemma, med oliver, från 11 till typ 4....o vad gjorde jag för nytta då???jaa, absolut ingen alls...läste bloggar, kolla på tvn och sova ett par timmar i soffan...riktigt skönt!!!fast jag måste erkänna att framåt 2 fick jag långtråkigt uutan mina grabbar....konstig man är ibland....=)
nu kollar jag på körslaget, liam sover gott sen 7 och danne åkte till garaget....och jag har TRÅKIGT....hmm....eller, jo det har jag....vill spela kort!!!!har kommit in i en kort peiod...men har ju ingen o spela med =( men men, så är det ibland...

en störande sak är att den vänstra shift knappen harlagt av på bärbara datan här...svin störande för det blir liksom fel när man ska skriva med StOrA bokstäver då och då....:/ tur att det finns en till =)
'
Sen tror jag för övrigt att min sambo är lite lätt schizo ibland....en parentes bara......

På måndag ska jag och min bästa mamma in till stan o chilla lite, shoppa lite o fika o mysa, bara hon och jag...ser jag fram emot!!!=) min mamma är underbarast i hela världen, så det så =)

nu ska jag smaska i mig en apelsin och det ska bli mkt mkt gott!!
Imorn blir det att ge oss ut i snön med Liam i pulkan, han hade åkt pulka hos farmor idag och jag vill oxxo ut o ha skoj med honom i snön nu när den äntligen är här, o det är snö på vägarna här omkring oxo så man kan liksom dra pulkan överallt....det är skitkoj,tycker speciellt min underbara gosse!!!!

näpp, apelsin tajm :)

puss heje

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja e jämt på o spela kort så bara o höra av dig kompis:D

2009-01-05 @ 19:00:59
URL: http://milfens.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0