Jag skulle vilja vara rik

jaa, rik helt enkelt...kunna göra vad man vill när man vill.....slippa vända på varenda öre i slutet i månaden och aldrig kunna unna sig nått utan att nagga av den tighta budgeten............
Sen har inte vi någon vidare bra budget.....sen är det svårt när Danne jobbar eftersom han oftast måste äta ute.....
Vi ska in till citygross nån dag här nu, eventuellt imorn o köpa kött....lite tråkigt utbud här i stan och det är såna storpack på C G så det lönar sig mer....jaja....vore jag rik skulle jag väl handla allt på svindyra hemköp ;)

Nu ska Danne strax åka o hämta våran lillsork...själv ligger jag i soffan med pyjamasbyxor :D
dessutom tror jag det är lite nyttigt att både mamma o pappa kan hämta och lämna honom på dagis...men inte vet jag =)

Vad ska man äta idag då??? Har ju som sagt inte varit o köpt kött än så fantasin vet sina gränser......tror inte vi har någon kyckling kvar heller....eller???

Nu blir det undersökning av frysen, man vet ju aldrig, nån kanske gömt en skatt där inne ;)

puss heje

Kommentarer
Postat av: Stefan

Ja man kan undra vad det är ni pratar om igentligen. Mycket är det ni avhandlar iallafall.

Ha de´gott och hälsa din familj

2009-01-29 @ 17:47:20
URL: http://www.nogg.se/Albindenlilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0