J*a nyckel

Ja, sprang och letade som en galning efter nyckeln hem till mamma o pappa så jag kunde komma in o hämta oliver. Hittade den inte så fick åka till viken o hämta pappas *suck*men men, det gick ju det oxxo =)

Dagis idag var roligt, lek och fruktstund innan Liam gick ut utan mig tillsammans med BrittMarie. Jag satt i p-rummet o tittade på honom genom fönstret, han lekte för fullt i sandlådan. Efetr en stund gick jag ut till dom så B-M kunde gå in o fixa inför lunchen, han skrattade bara när han såg mig o så frotsatte han leka =) underbara unge!
Vi lekte i sanden, åkte rutschkana, gungade och så skjutsade jag honom på en cykel =) o han var på strålande humör hela tiden. Liam fick även en liten beundrare som går på hans avdelning, jättesöt är hon med honom o hon hängde med oss hela dagen =)
In vid 11 o få av Liam alla dessa sandiga kläder *hej o hå* :) sen var det lunch o grabben åt som en häst. Det är bra. Imorn ska jag äta i p-rummet så ska B-M ta hand om Liam vid lunchen, kommer gå galant :)

Sen åkte jag hem o letade mer efter nyckeln som var spårlöst borta, vet precis var jag sett den men där fanns den inte nu. Hämtade ju som sagt pappas nyckel i varje fall o så åkte jag med mina grabbar upp till Karin o Stefan o Albin och ojojojoj säger jag bara vad grabbarna har röjjt idag! Mest min vilda gangster då förstås men Albin var inte dålig han heller :). Dom har jagat varandra och lekt med allt och ingenting. Lite senare var Stefan lite barnvakt så jag lämnade tillbaka Oliver o jag o Karin åkte till stallet så hjälpte jag henne lite där, mysigt!Sen blev det pizza (?!) o godis, förbannade kärringjäveln som ställer till det med sötsuget :( men men
Jag o Liam åkte inte ifrån ringarum förrän halv tio och då hade jag en grymt trött kille med mig hem som sov hela vägen in o sedan däckade i sin säng =)

Uppdatering om lägenheten:::: Danne har återigen pratat med hyresvärden, och nu har han pratat med hon i fyran. Så hon ska, om vi fattade rätt, titta på trean och så lämna svar på ons. Så på ons em ska Danne ringa igen och då ska vi få svar......hoppas hoppas hoppas att hon ville ha trean....vi vill ju så himla himla gärna ha fyran juh......men nu har vi gjort vad vi kan iaf, låååååååångt kvar till ons tycker jag. Får försöka hitta på bus under tiden =) imorn är det ju dagis igen mellan 9-12 o sen till oliver o sen vet jag inte, hem o röjja lite kanske, tvätta åtminstonde. Ons är vi lediga från dagis men då kommer maria hit o snackar o fikar o så ska vi åka o hämta oliver. Danne kommer ju hem nån gång under dagen oxxo *love*
Och om jag/vi har riktig tur så får vi fin besök frå huvudstaden, man kan ju alltid hoppas!!!=)

Nu ska jag göra mina nattliga bestyr och sen sussa gott,hoppas lillkillen sover hela natten i sin säng igen =)

puss heje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0