Isåkning igen då

Ja så blir det visst. Danne ringde förut o fråga så han fixade barnvakt imorn så ska vi ge oss ut på halkan igen =)
Och jag kan ju inte förneka att det är jävligt roligt!! :D men dessvärre kan man ju inte ha lilleman med sig, han skulle bara spriga o snubbla och bli arg för att han skulle vara tvungen att sitta i vagnen osv...men nästa år kanske =)

Jag är ganska nöjd med själv nu iaf....har städat hela lägenheten med små undantag =)
fjärde maskinen med tvätt är igång och disken undanstäkad. Liams rum är jättefint osv...
Så nöjd är jag =)

Nu kom min stora älskling hem med min lilla älskling från dagis så nu blir det puss kalas!!

puss heje

Kommentarer
Postat av: Ida

hehe visst vettu...folk va juh på mej om att uppdatera..bäst o lyda;)

Så lite så hjärtat=)

Pussåkram!!

2009-01-16 @ 18:20:28
URL: http://turbotuttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0