-Febrig plutt-

Jo, misstänkte att det var på gång redan igår...och imorse var han ovanligt snurrig innan han vaknade och var varm....så han har närmare 39 graders feber :( så idag fick han inte gå till sitt älskade dagis... men förhoppningsvis på tors.
Däremot är han inte särskilt hängig (????!!!!!!) konstigt nog!! Så därför sa vi att han får följa med oss in till stan iaf. Vi skulle ta med oss mat hem till zandra o toobe så då behöver han ju inte sitta på nått matställe och uppföra sig =) sen blir han så eledig av att vara hemma en hel dag oxxo....

Imorn skulle vi ju åka ner till öpna förskolan men det är väl bara avboka, tyvärr Karin, och sen fick jag tag i studievägledaren på Nyströmska imorse så imorn klockan 10.00 ska jag ha möte med henne o disskutera. Mkt bra mkt bra!
Det enda jobbiga är att jag ska ha med mina gymnasiebetyg....o VAR är dom nånstans???hehehe....hmm, blir till o leta ännu mer lite senare....

Sen måste jag fixa skrivaren så jag kan skriva ut min sommarjobbsansökan och skicka iväg så jag inte är för sent ute....
Och när jag ändå håller på så behöver jag ju städa oxxo....=/

Men ikväll blir det iaf tw party....sen får vi se hur Liam mår imorgon för då kommer ju Sara hit o ska vara barnvakt så jag kan åka på möte...men jag får ju hoppa det om han inte mår bättre....

Så ser vår regniga dag ut idag iaf då....kommer väl en update ikväll =)

puss heje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0