Våfflor imorn!

Ja så var det visst upplyste Carro mig om att imorn vid hämtning av barn får man våfflor!!=) Det är GOTT!!
Förhoppningsvis kommer Danne hem i tid så vi kan gå dit tillsammans. Tänkte först att bara Danne skulle hämta bebbo för då kommer han bli sååå glad att pappa är hemma...men om det vankas våfflor så vankas det Vg oxxo...så dår kommer både mamma o pappa o hämtar =) vilken förträfflig slump ;)
Och har vi tur så kommer Carro, Mattias o Alvin ner o käkar våfflor dom oxxo!! Hur som så följer nog Carro o Alvin med mig dit....eller rättare sagt, dom kommer när jag ska hämta Liam...

Liam som för övrigt har smajlat sig in hos små tjejjerna på avdelningen... dom klappar o pratar o busar o styr med honom och det är för mig som mamma till detta lilla underverk helt underbart att se!!! Det värmer i den kyliga vinden!!!

NU ska jag stänga de gröna för en skön natts söömn o upp tidigt imorn!!
Hörs!

puss heje

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, våfflor..! Kanske ska införskaffa ett våffeljärn i år, det är ju grymt gott! :)



numret är 2360, o är alltså 1,5 dl måttet till den stora måttsatsen. :)

2009-02-11 @ 10:12:12
URL: http://irrelevant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0