Tw-möte

Det var riktigt trevligt!!1Folk som varit duktiga fick massor av jättefina saker!!! Även jag ska få en grej för att jag nu ska börja sälja, sånt är alltid uppiggande!!
Så nu är jag verkligen taggad och vill ut o dema mina fina saker, så nu vill jag ha massa partyn inbokade så jag har nått att se fram emot!

Det känns lite meningsfullt oxxo, blir inte så jätte många kronor i kassan kanske men för mig är varenda krona värd massor eftersom min situation är som den är, o att sälja det här är ju faktiskt ett litet jobb =) plus att jag får komma hemifrån lite mer o Danne sköta ruljansen här hemma ;)

Mina förtäldrar ställde ju som sagt upp o var barnvakt o prinsen hade ju skött sig exemplariskt förstås =)
Lilla skrutten, hoppas han tänker ta sovmorgon imorn för han ska inte till dagis förrän halv tolv, så sova till nio skulle inte vara helt fel =)

Jag köpte kexchoklad förut...ajjabajja mig!

Det här med att hänga massa tvätt lägenheten har mest nackdelar....den enda fördelen med det är att det luktar väldigt gott tack vare sköljmedlet...sen är det stopp.
Största nackdelen är att det blir så trångt här hemma o ser bara stökigt ut. Kände när jag kom innanför dörren hur jäkla tung och fuktig luften var. Sen blir det även kallt och fuktigt på golvet under tvättställningarna.

Men vet ni vad, det är inga särskilda problem, har efterlyst på på tvn o det är om Johanna mordet...snacka om korkad kille som sitter o vittnar o påstår sig inte minnas nånting sen han stått med en kniv i handen i hennes sovrum och sprakat henne ryggen...sen minns han inget förrän han går ur sin dusch hemma hos sig....skitsnack...han kan inte förklara rätt ens en gång...jag tror stenhårt på att det är han....usch vad folk kan ta sig till!! Blir onekligen mörkrädd!!

För att återgå till mitt eget liv som rullar i lilla Söderköping så har jag för övrigt inte Oliver hemma nu igen. Mamma o pappa tog med sig honom hem nu eftersom Danne åkte imorse så jag är själv nu. Det är både skönt o slippa passet, som inte är alls farligt, men just o inte behöva gå ut det första och sista man gör om dagarna....sen det här med att han skäller när nån kommer in o väcker Liam är ju det som är jobbigast. Sen saknar jag honom oxxo, plus att han är en trygghet när jag är ensam...men man får väl ta det goda med det onda helt enkelt...

Voffi har förresten nog fått ondare igen =( skulle ju efter 2-3veckor med de nya smärtstillande tabletterna försöka trappa ner dosen. Vilket vi gjort i lite mer än en vecka. Men imorse såg jag att han haltade lite igen när han reste sig upp så nu kör vi full dos igen. Jag vill absolut inte att han ska ha ont nånstans mer än vad han måste...helst inte alls o han har verkat smärtfri o busat som bara den. Han går ju ner i vikt hela tiden oxxo så det hjälper ju oxxo till. Men att dra ner dosen verkar inte vara bra då....=/ det negativa med smärtstillande är ju att hans inre organ tar stryk av det, såsom lever o njurar osv....
Sen tror jag nog att det är som så att efter en viss tid av ständigt ätande av samma medicin så tappar den kanske verkan då kroppen blir för van.

Men nu ringde Carro så nu avslutar jag =)

puss heje

Kommentarer
Postat av: Emma

usch, de där mötena är det värsta som finns, tycker jag.. :/ nja, det går o tjäna rätt bra med pengar, det blir ju i snitt 25% av ordersumman, men då räknas ju frakt o allt du köper bort förstås. Jag har som mest fått 4000 på en gång, för ca 2 timmars aktivt jobb. :P



ett tips till förresten; det där silikonbakunderlaget är perfekt att ha som bordstablett när man har små barn i "äta-själv"-åldern hemma. :) Ligger still o så är det lätt att göra rent!

2009-02-05 @ 08:31:29
URL: http://irrelevant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0