"Skolkicka"

Det kan man kalla mig nu :D
Ska väl erkännas att jag inte kände mig särskilt motiverad när jag hoppade in i bilen imorse....när jag väl kom dit och installerade mig och hade lätt sinnes förvirring så började ändå känslan komma smygande....fan, det var ju kul!!! =D
Så det känns verkligen bra och jag är rätt övertygad om att det kommer kalas bra!!!

Danne lämnade Liam på dagis och jag var och hämtade honom. Plutten satt o åt mellis o blev glad när jag kom, fast vidare bråttom, det hade han ju såklart inte =)

När vi kom hem ringde Carro o fråga om vi inte ville komma upp o käka potatismos o fisckpinnar o jovisst, varför inte?!
Så när danne kom hem gick vi upp allihopa och det var verkligen jätte gott!! Extra gott med hemma gjort potatismos oxxo!! Och länge sen jag åt fisk med för den delen....så nu hamnar nog det på mat listan lite oftare!
Sen var det fullt bus på grabbarna förstås, herre jösses =) alltid lika TREVLIGT att umgås!!

Sen knalla vi hemåt igen vid sju för lillkis var trött, ja den stora oxxo men jag kan ju tilläga att det bara är den lilla som sussar gott :)
Själv fuskade jag o åkte ner till fix o köpte godis....sällan Veronica sällan!!! Men det blev inte alls mkt faktiskt o det är ju faktiskt till b¨åde danne o mig =)

Så nu är bloggläsning o en pling till Ida som gäller!!

Hörs sen Carro ;)

puss heje

Kommentarer
Postat av: Emma

ja, det vore inte fel! Jag går ju bara o hemma o drar benen efter mig om dagarna..



Hm, tips? Att inte prata för länge om grejerna, o gärna få gästerna själva att tala väl om sakerna. typ "är det någon av er som har en sån här?" o sen fråga vad de tycker om den, för det brukar sälja!



.. o mest av allt - prata inte om en grej du inte vet hur man använder! det blir bara pinsamt, hehe. :P

2009-02-02 @ 20:11:21
URL: http://irrelevant.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack Veronica, för din fina kommentar. Lycka till i skolan! Tror säkert att du kommer att fixa det galant. Kram kram

2009-02-02 @ 20:30:40
URL: http://titansmatte.blogg.se/
Postat av: Sara

hehe alla får ta och vara nyfikna ett tag! Lovar att skriva i bloggen vad det är så fort jag vet och kan ;)

2009-02-02 @ 20:47:46
URL: http://sarafrank.blogg.se/
Postat av: Carro

Va gulligt att du tyckte d va så gott:) Kankse ja inte e såååå kass på o laga mat iaf;)

2009-02-02 @ 22:40:57
URL: http://milfens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0