Pringles o mini-krokofanter, thats my evening

     Ja jag tyckte allt att jag kunde få lite lill lördagsmys när jag sitter här för mig själv...
Ja jo, Danne är ju i garaget då...hmm...inte vad jag önskade mig direkt. Det är han o Toobe....
Fast hade dom fått bestämma så hade dom nog åkt dit direkt när Danne slutade jobba vid 2...men se det gick ju inte för sig för mig... lite kvalitetstid TACK!!
Så Toobe följde med oss o kikade på Liams dagis o väl där så fikade vi med våfflor för att det är alla hjärtans dag på lördag! Det var jätte trevligt, man hann liksom prata lite mer med fröknarna än avd man annars gör. och bara för att skryta så har dom bara gott att säga om vår lille klimp.

Han är alltid glad, hittar inte på särskilt mkt dumheter, enda är väl att han får för sig o knuffas lite ibland. Han är tålig o får sällan ont o blir sällan eller aldirg ledsen när han ramlar. Dom tycker han alltidd kämpar på när han tex ramlar ute o ska försöka ta sig upp. Dom tycker han lärt sig massor på den här dryga månaden, för längre än så ,är det faktiskt inte =)
Men nu har jag skrutit klart för nu ringde Karin!!

C ya

puss heje

Kommentarer
Postat av: C

Hej Vännen,

Gah.. Det är så svårt att bestämma sig. Men jag kanske söker. Vi får se. Kan vara kul att se om man kan kan få jobbet.



Det är okej, mamma körde mig till Sörping sen så jag slapp att vänta =)

Vad har du gjort på Gotland?? Berätta berätta berätta!!!



Krama om!

2009-02-11 @ 21:05:00
URL: http://purplegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0